Fast Die Ganze Vorarlberg in einen Tag


Mittwoch 17. April
Wann ich mein Blog später schreiben, dann vergesse ich genau wann ich habe alles gemacht. Ich glaube es war heute dass ich war in Bregenz. Ich habe mit Mike und Mark getroffen für Mittagsessen. Nachdem Mittagsessen haben wir in bisschen eingekauft. 3 Männer einkaufen ist natürlich eine lustige Sache. Mark und Mike beide wollen Boat Shoes kaufen. Wir waren überall in Vorarlberg, Bregenz, Dornbirn, sogar Bludenz und Feldkirch. In Bludenz ist Clara mitgekommen. Wir sind ein bisschen durch Feldkirch gelaufen weil das Wetter so schön war.


Wednesday 17 April
When I write my blog later, I forget exactly when I've done everything. I think it was today that I was in Bregenz. I've met with Mike and Mark for lunch. After lunch we shopped a bit. 3 men, of course, shopping is a funny thing. Mark and Mike both want to buy Boat Shoes. We were all in Vorarlberg, Bregenz, Dornbirn, Feldkirch and even Bludenz. Bludenz Clara came along. We walked a bit through Feldkirch because the weather was so nice.




This entry was posted in

One Response so far.

  1. Unknown says:

    I miss Europe. When you post pictures of the streets, I wish I was walking them. Even the street itself is cool.
    Mom

Leave a Reply